کد خبر: 187453750
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » راه اندازی سامانه جامع موقوفات در سازمان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به راه اندازی سامانه جامع موقوفات در سازمان، گفت: راه اندازی سامانه موجب شفاف سازی شده و هرکسی می تواند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز وضعیت موقوفه را مشاهده کند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امروز (26 تیر) در مراسم معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: نباید یادمان برود که پیش از انقلاب چه بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم. آن روزی که انقلاب پیروز شد ما شهدای گرانقدری را تقدیم کردیم.

 

وی افزود: دشمنان در همان آغاز انقلاب، جنگ را به ما تحمیل کردند. در آن جنگ عراق تنها نبود بلکه همه دنیا پشت صدام قرار گرفته بودند. متأسفانه حماسه هایی که در تاریخ رزمندگان ما به ثبت رساندند هنوز به گوش جامعه جهانی نرسیده است.

 

قائم مقام سازمان اوقاف و امورخیریه کشور اظهارکرد: مطمئن باشید اگر آمریکا روزنه ای برای نفوذ و یا دخالت نظامی در کشورمان پیدا می کرد، حتما وارد عمل می شد اما آنها از ترس رزمندگان اسلام، دل و جرات این کار را ندارند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره در شرایط تحریم بوده و هستیم، گفت: در جنگ هشت ساله رزمندگان ما با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند اما ما خدا را داشتیم و پیروز شدیم.

 

عابد بیان کرد: انقلاب نیاز به روحیه انقلابی دارد، شهدا با بخشنامه و دستورالعمل که در برابر دشمن نمی جنگیدند.

 

وی وحدت و انسجام را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: امروز دشمن جرات ندارد که با هواپیما و توپ و تانک با ما مقابله کند، آنها اقتصاد، ایمان و انسجام ما را هدف قرار گرفته اند.

 

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: برای توفیق در کارها، باید مدیریت جهادی داشته باشیم. مردم سرمایه های انقلاب هستند و اگر می خواهیم مسئول باشیم باید خود را نوکر مردم بدانیم.

 

وی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع موقوفات در سازمان، افزود: شفاف سازی مهمترین کار در سازمان است. هنوز برخی از مردم که وقف می کنند نمی دانند وقف هایشان به کجا می رود. راه اندازی سامانه موجب شفاف سازی شده و هرکسی می تواند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز وضعیت موقوفه را مشاهده کند.

 

پایان پیام/83

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین